2007. július 24., kedd

Már megint a sajt-város

Csak annyit, hogy mint már mondtam, nem lehet "szabadulni" a kortársaidtól. Délután befutott egy spanyol, aki három napig az emeletes ágyban alattam aludt. Kb. 60 éves, állandóan mosolyog, és ha meglát, meglapogat :). De ami a lényeg a legelső szava három napja, amikor az ágyban ültem és próbáltam kitalálni, hogy hogy is hívjak a helyet, ahol vagyok, szóval merengetem, és erre ő mit kérdezett? Todos buen? "Minden jó?" Majdnem leestem az ágyról. De hát ez én vagyok spanyol öregkoromban! Kedves ember. Na ő jött meg, és két német, akivel Estellában laktam, meg egy francia, akivel mindig előzgetjük egymást, meg egy olasz nő, aki egy szót sem tud más nyelven, ezért kommunikációnk a Tutto bene, illetve a helységnevek elismételgetésére szűkül. De itt vannak!!!
Holnap van Szent Jakab napja (persze már írtam), itt a templom előtt öltönyös férfiak őrzik bent a templomban felvirágozott Jakab szobrot, amit valószínűleg körmeneten megsétáltatnak.
Hát így!
Az ember akkor sincs egyedül, ha egyedül van. Még a Marson is egy ember, aki az emberiséget képviseli. Itt jó ez. Otthon pedig? Megpróbálunk minél több embert kiszorítani az életünkből. Mintha egy ringben lennénk. Persze ennek is megvan az oka!!!

Na még ennyi volt.
Ha lehet holnap, ha nem, akkor adandó alkalommal.

Ui: állítólag holnap minden zárva, de a zarándokoknak nem kell félniük, mert mindenhova meghívjak őket.
Azért én vettem kenyeret, hátha nyulak és pockok közé keveredem.

Ölel benneteket:
L

Nincsenek megjegyzések: